Nasza szkoła bierze udział w programie Laboratoria Przyszłości

wtorek, 13 grudnia 2016

Samolotem do Trójmiasta

13 grudnia 2016 roku odbyła się wycieczka do Trójmiasta organizowana przez księdza Pawła Smarza. Opiekunowie również odegrali bardzo ważną rolę, gdyż bez nich nie moglibyśmy wyruszyć w trasę.

Z Kłoczewa wyjechaliśmy o godzinie 3:40 nad ranem. Następnie dotarliśmy na Lotnisko Chopina
w Warszawie. Przeprawiliśmy się przez wszystkie konieczne do załatwienia przed wylotem sprawy.
W mgnieniu oka dotarliśmy do Gdańska.
Tam czekała już na nas pani przewodnik. Ruszyliśmy wspaniale zaplanowaną trasą. Zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc, które trzeba koniecznie zobaczyć będąc w tym mieście.
Następnie SKM-ką dotarliśmy do Sopotu. Szybkim krokiem ruszyliśmy na Molo. Widoki były naprawdę niesamowite, a nad naszymi głowami latały tysiące mew.
Wróciliśmy na stację i tym sposobem trafiliśmy do Gdyni. Tam zobaczyliśmy wiele jachtów, a później poszliśmy na plażę.
Wyczerpani i na skraju wytrzymałości wróciliśmy do Gdańska na lotnisko. Lot znów minął w mgnieniu oka.
Widok na Warszawę nocą urzekł większość z nas. Przeżycia będą niezapomniane. Tyle atrakcji jednego dnia!
Wielu z nas po raz pierwszy leciało samolotem, więc ten dzień był w 100% wyjątkowy.

Organizator wycieczki - ks. Paweł Smarz.