i zapamiętywaniu materiału leksykalnego i gramatycznego. Rozbudzenie zainteresowania językiem angielskim. Rozwijanie umiejętności językowych ze szczególnym naciskiem na umiejętność rozumienia ze słuchu. Uatrakcyjnienie sposobu nauczania i uczenia się języka. Rozwijanie w uczniach wiary we własne umiejętności językowe. Wzbogacenie słownictwa. Kształtowanie umiejętności reagowania ustnego w prostych sytuacjach życia codziennego. Rozwijanie kreatywności dzieci poprzez zajęcia z wykorzystaniem muzyki. Stymulowanie językowego rozwoju dziecka ułatwiając mówienie.
W ramach innowacji uczniowie uczą się piosenki zgodnej z bieżącym tematem zajęć, tym razem były to ubrania. Śpiewając utrwalili słownictwo oraz pytanie o ubiór „What are you wearing?”. Dodatkowo własnoręcznie stworzyli słowniczki obrazkowe.
Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=FIo1_1-xg60
Katarzyna Zalewska-Kiliszek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz